Seksinya pelakon Idris Khan di gym. Inikah video aksi Idris yang dimuatkan dalam Instagramnya.

IMG_20160203_15973Kalau ada yang nak miliki badan sado macam Idris ni, kenalah rajin ke gym. Bukan pergi duduk saja, tapi kena rajinlah buat tugasan.

Bukan setakat itu sahaja, tapi Idris kongsi juga pemakanan. Dia jaga makan sebab itu badannya tak naik.

Dia sebenarnya baru kembali semula ke gym sebab mula berasakan badan kurang sado sebab dah lama tinggal. Sibuklah tu agaknya dengan jadual sejak jadi pelakon ni.

Gondang Laser: ┬áTeruja jugak tengok lelaki sado ni. Ha ha ha ha….